Osnovali ste biznis i razmišljali o svim mogućim detaljima u vezi vašeg poslovanja, ali nakon istraživanja konkurencije uvideli da vam nešto jako bitno nedostaje? U 2015. godine da biste bili u trendu, bilo kojim poslom da se bavite, morate osmisliti i nastup na Facebook-u. Realno je danas ovakva priča – ako te nema na Facebook-u, skoro kao da ne postojiš. Podelićemo sa vama par caka o kojima morate da razmišljate kada planirate svoj način Facebook reklamiranja. Ono što definitivno morate da imate u vidu ukoliko se dvoumite da li vam je ovaj vid oglašavanja neophodan, jeste da Facebook mesečno ima 1,4 milijarde aktivnih korisnika. Smatramo da je time sve rečeno. Sa vama ćemo podeliti savete, a vama ovaj put preporučujemo logiku po principu „više je više“, dakle da što više ovih saveta poslušate, vaše oglašavanje na Facebooku će biti uspešnije.
1.Nemojte praviti lični profil svoje firme već isključivo Facebook stranicu. Lakše ćete je i bolje prilagoditi promovisanju vaših proizvoda ili usluga.
2.Napravite atraktivnu i upečatljivu profilnu sliku stranice koja će ljudima biti zanimljiva i koju će lako zapamtiti. Neka bude jednostavna, ali efektna.
3.Napravite dinamičnu cover sliku koja će zaintrigirati fanove.
4.Izbor boja suzite na maksimalno 3 boje i neka se te boje provlače i kroz vaše postove kako bi vaš brend bio prepoznatljiv i vizuelno na već prenatrpanom News Feed-u.
5.U komentaru profilne i cover slike dodajte najbitnije informacije o vašoj kompaniji ili link vašeg sajta.
6.Dodajte „Call to action“ dugme na vašu cover sliku.
7.Napravite Facebook tabove i smisleno organizujte ispod cover slike.
8.Obavezno popunite lepo sekciju About i redovno sa Event ili Milestone postovima obeležavajte bitne trenutke za vaše poslovanje.
9.Postavljajte više fotografija i video snimaka visokog kvaliteta.
10.Postavljajte naizmenično različite tipove postova kako sadržaj ne bi brzo dosadio vašim fanovima.
11.Obratite specijalnu pažnju na vreme i razmak između vaših postova. Uz pomoć Facebook statistika možete lako saznati sve pojedinosti o uspešnosti vaše stranice.
12.Koristite opciju postavljanja sadržaja unapred. Ova opcija će vam znatno olakšati poslovanje.
13.Najbitnije postove uz pomoć opcije Pin pozicionirajte na vrhu vaše stranice.
14.Uvek redovno odgovarajte na komentare i pitanja, kao i poruke u inboxu na vašoj stranici.
15.Koristite sponzorisanje postova kao i Facebook oglase kako biste dodatno promovisali vašu stranicu. Uz savremeni Facebook algoritam je neophodno da uložite budžet kako biste povećali broj fanova i njihovih aktivnosti.
16.Osluškujte kako diše vaša stranica i njeni fanovi i korigujte stalno stranicu u skladu sa time i promenama na tržištu u vašoj interesnoj oblasti.
17.Pratite uvek vesti i promene u oblasti internet marketinga i primenjujte ih na svojoj stranici.
18.Duhovit i zabavan materijal je uvek poželjan na Facebook stranicama. Šale, lepe slike putovanja, beba i životinja su samo deo sadržaja koji će ukoliko ga povežete sa svojim poslovanjem doprineti uspešnosti vaše stranice.
19.Ne preterujte sa prodajnim sadržajem na stranici. Preterano potenciranje vaših usluga ili proizvoda može oterati postojeće fanove na stranici, a to nam svakako nije cilj. Umerenost je vrlina.
20.Ne kupujte lažne lajkove. Ne vredi vam par desetina hiljada fanova na stranici ukoliko neće biti aktivni ni stranici niti kontaktirati vas. Konverzija će u ovom slučaj izostati, a to vam je svakako prvi i krajnji cilj.
21.Najbitnije: Pođite uvek od sebe. Razmislite šta biste vi kao fan vaše stranice želeli da vidite.
Ovo je samo skraćena verzija saveta koji vam mogu poslužiti da unapredite svoje poslovanje i marketing nastup na Facebook-u. Nastavite da nas pratite, a mi ćemo nastaviti da sa vama delimo korisne savete i novosti iz sveta internet marketinga.
autor: Selena Vignjević