Google AdWords
Google oglasi (Google AdWords) su najbolja i najrasprostranjenija platforma za online oglašavanje, koju je pokrenuo Google davne 2000. godine. Na Google-u se svakog meseca izvrši 12 milijardi pretraga, a pomoću Google oglasa možete zauzeti najbolje pozicije u Google pretrazi i doći do potencijalnih klijenata. Naravno oglasi se ne prikazuju za sve upite na Google-u, već samo za one koje su relevantni i koje se tiču vašeg poslovanja.
Google reklamiranje – prednosti:
Reklamiranje na Google-u ima brojne prednosti, pogledajmo neke od najznačajnijih:
• Merljivost – među korisnicima koji praktikuju tradicionalni marketing postoji stara poslovica koja kaže: „Polovina para koju trošim na marketing su bačene pare. Problem je što ne znam koja polovina". Sa Google reklamiranjem se stvar značajno menja, jer možete pratiti bukvalno sve aspekte. Sve što vam padne na pamet može se izmeriti;
• Brzi rezultati – Vaši oglasi će početi da se prikazuju ubzo nakon lansiranja kampanje, tako da će vaši budući klijenti momentalno saznati za vas;
• Pay per click – Plaćate samo kada korisnik klikne na oglas i poseti vaš sajt;
• Precizno targetovanje – Pomoću Google reklamiranja možete odabrati kome, kada i gde će se prikazati vaši oglasi;
• Pravovremenost – Vaši oglasi se prikazuju korisnicima upravo u momentu kada traže vaš proizvod ili uslugu;
• Kontrola budžeta – U svakom trenutku možete povećati, smanjiti ili pauzirati potrošnju budžeta namenjenu oglasima.
Za bolje razumevanje Google AdWords platforme pogledajte zvanični Google video:
Nekoliko podataka vezanih za Srbiju (by Google):
- 79% ispitanika je izjavilo da je internet prvo mesto na kome traže informacije,
- 95% ljudi mlađih od 25 godina je svakodnevno na internetu,
- 93% ljudi starosti od 25 do 34 godine je svakodnevno na internetu,
- 70% ljudi potraži informaciju o proizvodu na internetu, neposredno pre kupovine,
- 56% kupaca je za proizvod koji su kupili prvi put čulo upravo na internetu,
- 61% korisnika na internetu traži podatak o proizvodu pre njegove kupovine.
Google oglasi - kako funkcionišu?
Google oglasi funkcionišu (u većini slučajeva) kao Pay Per Click (PPC) sistem. Šta PPC znači u praksi? To znači da se vama, kao oglašivaču naplaćuje samo onda kada neko klikne na vaš oglas i poseti vaš web sajt. A pošto se oglasi prikazuju samo ciljanim korisnicima (koji na internetu vrše pretragu relevantnu vašoj ponudi), jasno je da kod Google AdWords platforme nema rasipanja novca. Upravo zbog ovoga AdWords ima najviši ROI (povraćaj investicije) od svih platformi za oglašavanje - ne samo na internetu već i kod tradicionalnih načina oglašavanja. Možemo slobodno reći da su Google oglasi najmoćnije marketinško oružje današnjice!
Pored zauzimanja najboljih pozicija u pretrazi, Google oglasi omogućavaju prikazivanje vaših vizuelnih oglasa (banera koje kreiramo prama vašim željama) u okviru Google multimedijalne mreže (GDN). GDN obuhvata preko 2 miliona web sajtova širom sveta (65% od 200 najpopularnijih sajtova u svetu), među kojima su i YouTube, Blogger i Gmail... Dovoljno je reći da GDN dopire do 90% svih korisnika interneta i shvatićete potencijal ove mreže.
Zašto odabrati nas?
CiljniMarketing, kao deo CreITive digitalne agencije, je višegodišnji sertifikovani Google Adwords Partner što dokazuje stručnost za vođenje AdWords kampanja koje vode isključivo sertifikovani i iskusni Google Adwords profesionalci.
Vođenje kampanje se sastoji iz tri dela. Pre svega vrši se istraživanje tržišta i konkurencije (u saradnji sa vama), kako bismo shvatili vaše konkurentske prednosti i mane i na najbolji mogući način isplanirali kampanju. Nakon istraživanja i planiranja sledi kreiranje kampanje na osnovu prikupljenih inputa. Zatim sledi kontinualna optimizacija kampanje, koja za cilj ima izvlačenje maksimuma iz resursa kojima raspolažemo.
Moramo pomenuti da smo uspešno vodili preko sto Google AdWords kampanja. Vodili smo kampanje kako za domaće i evropsko tržište, tako i za klijente sa Bliskog istok i iz SAD-a. Na kraju krajeva, pogledajte ko nam je sve ukazao poverenje.
Za kraj vas savetujemo da pošaljete upit i zakažete sastanak, kako biste konačno došli do novih klijenata. Vaši klijenti su online i pomoćićemo vam da dođete do njih!