Google lansira još pametnije vizuelne oglase za vreme godišnjih odmora!
"Showcase Shopping Ads" ili "Oglasi za kupovinu iz izloga" predstavljaju odgovor Google-a na potrebe potrošača u vreme godišnjih odmora. Obezbeđuje korisnicima bolje rezultate u pretrazi i tako ih brže povezuje sa proizvodima retail prodavaca.
U sezoni godišnjih odmora i nezaobilazne kupovine odeće, obuće, aksesoara, dodataka i slično, Google se potrudio da vizuelnim prikazom proizvoda odgovori na svaku pretragu, odnosno, potražnju za nekim proizvodom na svom pretraživaču.
Ovi Google-ovi oglasi imaju za cilj da pomognu ljudima da pronađu ono za čime tragaju čak i kada su upiti, odnosno, ključne reči prilično nejasne. Prema podacima eksperata iz Google-a, više od 40% upita vezanih za kupovinu su široki pojmovi poput upita „letnja haljina“, „ženska sportska odeća“ ili „dnevna soba nameštaj“.
Zahvaljujući ovom formatu oglasa, prodavac može da odabere određenu seriju fotografija koje će se prikazati kao rezultat pretrage. Ukoliko korisnik klikne na fotografiju, biva odveden na novu stranicu koja sadrži dodatne informacije o proizvodima i njihovim cenama. Kako je istraženo, 44% ljudi na osnovu fotografija odlučuje da li će izvršiti online kupovinu, što ilustruje koliko je zapravo uloga vizuelnog predstavljanja proizvoda velika.
Kako su najavili kreatori ovog novog tipa oglasa, ova forma kupovine postavlja retail prodavca na prvo mesto, a korisnicima pomaže da istraže i otkriju šta tačno žele da kupe i gde mogu to da kupe.
Mobilna pretraga i online kupovina putem mobilnog telefona je konstantno u porastu; pretrage o kupovini i putovanjima iz godine u godinu rastu i do 30%, a mobilna pretraga „najboljih proizvoda“ po ovom ili onom kriterijumu se povećala za više od 50%.
Ovi oglasi će uskoro (u, nažalost, samo sledećim zemljama: SAD, Velikoj Britaniji i Australiji) izgledati ovako.
Zajedno sa oglasima za „kupovinu iz izloga“, Google ažurira i TrueView oglase. Ova forma oglašavanja, dostupna od prošlog proleća, uskoro će oglašivačima dozvoliti da uz video oglas uključe i baner kroz koji će korisnici moći da vide fotografije proizvoda, a sve to dok video, koji su zapravo želeli da pogledaju, traje.
Broj oglašivača koji koriste TrueView je od januara 2015. do januara 2016. povećan čak za 50%, otuda i ideja da se ova opcija unapredi i podigne na viši nivo. Dakle, kupovina je u fokusu više nego ikada.
Kako je leto vreme godišnjih odmora i vreme putovanja, Google je mislio i na to! Nova opcija omogućava pretragu hotela i avionskih letova na zadatim relacijama. Mobilni uređaji zauzimaju sve veći deo u planiranju putovanja: poseta mobilnih turustičkih sajtova čini oko 40% ukupnog saobraćaja ka tim sajtovima. Mobilne konverzije stalno rastu i to je činjenica koja je navela Google stručnjake da zadovolje potrebu za lakim i brzim rezervisanjem hotela i avionskih letova. Dodaci u ovim opcijama omogućavaju filtriranje pretrage na osnovu cene, rejtinga, čak i preferencija kao što je „pet-frendli“ tip hotela.
Praćenje cena je takođe unapređena usluga koja korisnicima šalje obaveštenja o cenama karata za određene rute i datume, umesto da korisnik sam stalno proverava stanje cena i letova.
Google zaista misli na sve. Mora da je žena. ;) Šalu na stranu, pratite primer svetskog vođe u praćenju trendova i online inovacija i budite spremni za prihvatanje ovakvog načina oglašavanja kada (ako) ono pristigne i u Srbiju.
Autor: Darija Kovrlja