Twitter je postao društvena mreža koja već stoji rame uz rame sa drugim mrežama koje oglašivači u poslednjih nekoliko godina sve više koriste za reklamiranje. Ogroman broj oglasa, sponzorisanih postova, statusa, slika i tvitova kruži pred našim očima svakog dana, jer svako od nas spada u neku ciljnu grupu kojoj se predstavlja određeni reklamni sadržaj.
Vi želite da uradite isto na Twitter-u? Predočavamo vam šta je to što je ključno u tome da bi se vaša poruka izdvojila od svih ostalih i da bi je, što je najvažnije, ljudi primetili.
Važno je da sve što želite da istaknete u jednom tvitu stane u onih 140 karaktera, koje je kreator Twitter-a odredio kao dovoljan prostor za vašu misao ili poruku. Vaš tvit mora da bude sažet i precizan, jasan i koncizan i tako u tih 140 karaktera predstavi sve ono što je BITNO.
Koliko je važno napisati dobar početak?
To je najvažnije! Početak tvita mora da privuče pažnju čitalaca! To je prvo što će ljudi videti u vašoj poruci i ako je on dobar, to će dalje privući ljude da saznaju nešto više o temi o kojoj pišete.
Obavezno stavite link!
Vaš tvit je samo lagani uvod za ono što sledi dalje. On treba da privuče ljude da nastave da čitaju. Zato je važno da stavite link koji će voditi do glavnog dela sadržaja.
Naučite da pravilno koristite heštagove!
Potrudite se da iskoristite pravu reč u heštagu, kao i da koristite najviše 1 do 2 haštaga po tvitu. Nemojte u svakom tvitu ponavljati iste heštagove.
Postavljajte pitanja!
Neka vaš tvit bude u upitnom obliku. Na taj način ćete privući ljude da se izjasne i učestvuju u vašoj reklami, što i jeste cilj.
Pitanja treba da budu koncipirana tako da zahtevaju kratak i precizan odgovor:
1. Da li koristite....?
2. Da li biste pristali...?
3. Da li ste ikada razmišljali da...?
Postoji još jedan mudar način da uz pomoć upitnih tvitova privučete ljude. Zatražite im pomoć ili njihovo mišljenje. Ljudi često vole da podele svoja iskustva ili da daju preporuku i svoje mišljenje. Neka vaše pitanje izgleda ovako:
1. Gde mogu da kupim...?
2. Kako mogu da dođem do...?
3. Da li biste mogli da mi preporučite...?
Budite originalni, budite kreativni!
Neka se u vašem tvitu pojavi neka igra reči! Sadržaj će ostaviti snažan utisak na pratioce i samim tim ih privući da vide šta im još pripremate!
autor: Marija Mandrapa