LinkedIn je najveća poslovna mreža, koja omogućava korisnicima da dele informacije, promovišu sebe, stupaju u kontakt sa poslodavcima i njihovim posrednicima, dobijaju odgovore na pitanja i promovišu svoj biznis. Takođe, LinkedIn možete koristiti za promociju vaše kompanije i povezivanje sa drugim kompanijama i potencijalnim klijentima.
Ovo su neke od ideja, koje vam mogu pomoći da proširite mogućnosti vašeg biznisa uz pomoć ove moćne društvene mreže:
1. Privucite publiku.
Najlakši način da koristite LinkedIn jeste da profil vaše kompanije u potpunosti predstavlja ono što vaša kompanija radi odnosno ono u čemu ste najbolji. Zato je potrebno da delite zanimljiv sadržaj sa vašeg bloga ili sajta u vidu statusa na LinkedInu. Ako želite da podignete “stvari” na viši nivo, koristite sekcije kao što su “LinkedIN Answers” i “LinkedIn Groups”.
Postavite određenu temu u LinkedIn Answers. Potrebno je da tema bude motivišuća i drugačija i da odgovore na pitanja korisnici ne mogu naći na vašem sajtu. Odgovarajte na pitanja i pokažite da ste stručni u poslu koji radite. Što ste bolji u davanju odgovora, dobijaćete bolje ocene, koje će biti prikazane na početnoj stranici vašeg profila kao “Best answers”. To će vašu kompaniju izdvojiti u moru sličnih, jer ćete pokazati ažurnost i kompetentnost.
Pridruživanjem “LinkedIn Groups” stupate u grupe kompanija koje se bave istom delatnošću kao i vaša i učestvujete u diskusijama, koje vas mogu visoko pozicionirati, što može uticati na potencijalne klijente da vam se obrate i ponude saradnju.
2. Budite viđeni.
Optimizujte vaš profil tako da korisnici mogu vršiti pretragu po njemu. Razmišljajte kao neko ko je zainteresovan za usluge koje nudite. Kompanije često ističu titule, nagrade i priznanja. To nije sasvim pogrešno, ali mnogo je bolje objasniti šta nudite od onoga ko ste vi zapravo. Bitno je da potencijalnim klijentima pokažete da VI znate ŠTA je njima potrebno.
3. Okrenite stvari u svoju korist.
Napravite originalan kriterijum za pretragu u Advanced Search. Ova usluga je omogućena Premium korisnicima. To znači da ćete moći da napravite kriterijum po kojim će vaša kompanija biti prepoznatljiva i kada potencijalni klijent vrši pretragu po ovom kriterijumu, vi ćete biti na prvom mestu u pretrazi. Uvek je važno biti prvi, zar ne?
4. Koristite LinkedIn CRM.
Još jedan dodatak za Premium korisnike je dodatak za organizovanje sadržaja drugih profila. To znači da ćete prilikom posete nekog drugog profila moći da “zapisujete” važne podatke koji se tu nalaze i prilikom naredne posete istom profilu će vam se prikazivati upravo sadržaj koji ste “zapisali”. Ovaj alat će vam pomoći da budete organizovani i da uštedite svoje vreme.
5. Oprez!
Zapamtite da je najbolje da korisnike kontaktirate preko zajedničkih grupa, jer ćete tako izbeći spamovanje.
I još. . .
Pet LinkediIn činjenica
1. LinkedIn broji 380 miliona članova u više od 200 zemalja sveta.
2. LinkedIn u Srbiji ima preko 200,000 članova i godišnji rast je +30%!
3. Svakog sekunda, najmanje dve nove osobe otvore nalog na LinkedInu.
4. Više od 4 miliona kompanija ima profil na LinkedIn Company Pages.
5. Direktori svih kompanija sa liste Fortune 500 za 2015. godinu su članovi Linkedina.
autor: Marija Kostić